Sportlandi reklaamipindade digitaliseerimine
Sportlandi reklaamipindade digitaliseerimine
Sportlandi spordikaupluses asendatakse print bänner lahendused LED- ja LCD- ekraanidega. Olles esimene omataoline lahendus Baltikumis, mis on saanud täiesti uue kontseptsiooni ja lähenemise oma klientidele.
Sportland on kaubandusmaastikul tegemas tõelist digiajalugu. Esimese ettevõttena Baltikumis on strateegilisel tasandil võetud vastu otsus kõik Sportlandi kauplused digitaliseerida ekraanidega ning lõpetada trükitud reklaammaterjalide kasutamine.
Lisaks strateegilisele ja süstemaatilisele lähenemisele on erakordne ka kaupluste digitaliseerituse skaala - digitaliseerimine ei tähenda vaid ühte-kahte ekraani, vaid kümneid ekraane poe kohta. Kombineeritakse nii LED kui ka LCD ekraane ning ehitatakse just kauplusest lähtuvalt erimõõdulisi ekraane ning lahendusi.
Sportlandi poed on suured, väga laia kaubavalikuga siis kliendile paremaks orienteerumiseks erinevate tootesortimentide vahel, aitavad jõuda lakke paigaldatud LED- kuubikud. Nende idee on toimida teeviidana, juhatades ostjat soovitud osakonna juurde.
Mugava ostuvormistamise lahendab ka eemalt märgatav suure LED- ekraanseinaga kassa (cash desk), mis lisaks silmapaistvusele kuvab ülielusuuruses brändide visuaale, samuti hooajalist kampaaniainfot.
Lisaks paigaldatud infotabloodena 2,5 m kõrgused LED- tornid, mille sisu aitab ostjatele tuua erinevate brändide kokkusobitatud uusi kollektsioone. Samuti paigaldatud veel väiksemaid LED- ekraane erinevate tootesektsioonide juurde toetamaks vastavaid brände.
Vaata meie tehtud töid SIIN.
Mida tuleb arvestada ekraani valides, saad teada kui loed meie BLOGI.